• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند/ چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ ، سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه

    مرگ بر آمریکا، آرزوى فوت براى این خوى استکبارى هست. نه آرزوى فوت براى مردم و حتی مسئول آمریکایى!

    ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند/ چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ ، سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه

    سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه:ترامپ مثل یک کودک جیغ می زند/چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟

    عبارات مهم : ایران

    مرگ بر آمریکا، آرزوى فوت براى این خوى استکبارى هست. نه آرزوى فوت براى مردم و حتی مسئول آمریکایى!

    نوه گرامی امام خمینی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ و استفاده وی از عنوان جعلی خلیج عربی گفت: این گاف سیاسى جز اینکه آمریکا را در دنیا منزوى کرد و جز اینکه ملت کشور عزیزمان ایران را بیش از پیش با هم متحد کرد چه ثمره اى براى آمریکا داشت؟

    ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند/ چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ ، سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه

    به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام سید علی خمینی امروز در پیش از خطبه های نمازجمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی صحبت کرد؛

    در ادامه اهم بیانات وی را به نقل از خبرگزاری ها می خوانید؛

    مرگ بر آمریکا، آرزوى فوت براى این خوى استکبارى هست. نه آرزوى فوت براى مردم و حتی مسئول آمریکایى!

    *این هفته چهلم سالگرد مرحوم آیت الله حاج آقا مصطفی خمینى را در پیش داریم.در مورد شهادت حاج آقا مصطفى خمینى چند توصیه به نظر من داراى اهمیت است که ان شاء الله در وقت موجود به آنها اشاره اى خواهم کرد.

    *نکته اول در مورد اصل شهادت حاج آقا مصطفی است که در هاله اى از ابهام قرار دارد. در این جا وقت اینکه به نحو تفصیلى روزهاى آخر عمر ایشان را بررسى کنیم و رفت و آمدهاى مشکوک شب آخر زندگى ایشان را باز کنیم نیست. من فقط به این توصیه بسنده مى کنم که وقتى پیکر بى جان حاج آقا مصطفا را در نجف به بیمارستان انتقال یافته مى کنند دکتر حاضر در بیمارستان مى گوید به طور قطع ایشان مسموم شده است اند و آثار مسمومیت در بدن ایشان پیداست و اگر آقا اجازه دهند من کالبد شکافى مى کنم و این مطلب را ثابت خواهم کرد. ولی امام با کالبد شکافى پیکر فرزندشان مخالفت مى کنند و مى فرمایند هر چه سریع ترپیکر ایشان را دفن کنید و بدن ایشان را پاره پاره نکنید.

    *نکته دوم در مورد جایگاه علمى و اجتماعى ایشان هست. امام در مورد ایشان فرمودند که مصطفی امید آینده اسلام م بود و مقام معظم رهبرى در تعبیرى عجیب فرمودند مصطفى امید آینده ما و خمینى آینده کشور عزیزمان ایران بود! یا مرحوم آیت الله بهاالدینى در مورد ایشان نوشته بودند ابن الامام بل هو الامام! شاید کمتر بدانید که ایشان با اینکه کمتر از ٥٠ سال عمر کرد ولی در این مدت کوتاه نزدیک پنجاه جلد کتاب نوشت. آن هم نه کتابهاى عمومى بلکه کتابهایى در دقیقترین مباحث تخصصى حوزوى.

    ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند/ چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ ، سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه

    *نکته سوم در مورد نحوه واکنش‌ها امام در مواجهه با این مصیبت بود. امام در آن سالها که در کوران مبارزات بر علیه رژیم فاسد پهلوى بودند به هیچ روى در این اتفاق تزلزلى از خود نشان ندادند. در هیچ جلسه ى عمومى در عزاى این فرزند عزیز و صالح و عالم اشک نریختند تا مخالف نهضت اندک ضعف و شکستى را در رهبرى نهضت نبینند. تا جایى که بعضى از یاران دلواپس حال امام مى شوند. و دلواپس مى شوند که گریه نکردن به بدن و قلب امام فشار بیاورد. لذا آقاى کوثرى را دعوت مى کنند ایشان هرچه از شهادت حاج آقا مصطفى مى گویند امام اشک نمى ریزند تا اینکه مرحوم کوثرى روضه ى على اکبر صلوات الله علیه را مى خواند آنگاه امام طاقت از دست مى دهند و اشکهایشان در مصیبت اباعبد الله(ع) جارى مى شود.

    *نکته چهارم خاطره اى است همسر امام. در سالهاى بعد از پیروزى انقلاب امام اجازه نمى دادند که در صدا و سیما یا ارگانهاى دیگر از حاج آقا مصطفى تقدیر شود یا براى ایشان بزرگداشت برگزار شود. یکسال روز اول آبان همسر امام در حالیکه اشک مى ریختند به امام مى گویند که باز هم اول آبان شد و کسى از مصطفاى من یادى نکرد. امام ظاهرا مى فرمایند من نمى توانم براى او جلسه بگیرم یا اجازه بدهم که در صدا و سیما براى او برنامه بسازند در حالیکه جوانان مردم روز به روز کشته مى شوند و خانواده هاى مردم کشور عزیزمان ایران هر یک فرزندى دارند که در راه اسلام شهید شده است هست. من نمى توانم براى فرزندم ویژگى اى قایٔل شوم. ما هم بهتر است مثل همه مردم صبر کنیم و براى او ختم قرآن کنیم و فاتحه بخوانیم. خداوند همه ى این بزرگان را در سایه سار رحمتش قرار دهد.

    مرگ بر آمریکا، آرزوى فوت براى این خوى استکبارى هست. نه آرزوى فوت براى مردم و حتی مسئول آمریکایى!

    *چه شخصیت عظیمى داشت امام؛ واقعا غیر قابل درک هست. انسان هرچه زیاد در مورد این شخصیت مداقه مى کند و جاى جاى زندگى او را مى بیند زیاد در برابر بزرگى روح او احساس نکبت مى کند. عالی ترین تعبیر را در این زمینه خلف شایسته و بزرگوار امام، رهبرى معظم انقلاب بکار بردند: ما از امام زیاد سخن گفته ایم بعضى گمان مى کنند اغراق کرده ایم. نه ما اغراق نکرده ایم بلکه تنها بخشى از واقعیت را گفته ایم.

    *نکته پنجم اشاره اى است به عبارتى که امام در مورد شهادت حاج آقا مصطفى به کار بردند و شهادت او را از الطاف خفیه الهیه دانستند. لطف خفى یعنى لطفى که آشکار نیست. ظاهرش نقمت و مصیبت است ولی باطنش خیر و صلاح. اساسا در یک تعبیر زیباى برخواسته از فهم عمیق اس م، مومن هر لحظه زندگیش دو سر برد هست. برد برد حقیقى زندگى مومنانه هست. اگر دنیا به او اقبال کند او از اقبال دنیا براى رشد معنوى و ثواب زیاد بهره مى برد و اگر سرنوشت به مومن پشت کند باز هم او شکر مى کند و ارتقاى درجه پیدا مى کند.

    ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند/ چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ ، سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه

    *امروز بدبین ترین منتقدان نظام جمهورى هم مى نمى توانند انکار کنند که به برکت راهى که امام پایه ریزى کرد و رهبرى معظم انقلاب با استقامت مثال زدنى دنبال کرد، جمهورى اسلامی از هر وقت دیگر مستحکم تر و عزیز تر و در مسایٔل بین المللی پرنفوذتر از هر لحظه هست. امروز ما شاهد این هستیم که رییس جمهور منزوى امریکا از آن سوى دنیا فقط حرفهاى پوچ مى زند. حرفهاى بى معنا و خالى!

    *من وقتى کلام ترامپ را ملاحظه کردم ناخود آگاه در ذهنم کودکى مجسم شد که از فرط استیصال و عجز فقط جیغ و داد مى کند. ترامپ به کودکى مى ماند که از فرط عجز به فریاد روى آورده هست. ولی نتیجه ى این صحبتها چه شد؟ این گاف سیاسى جز اینکه آمریکا را در دنیا منزوى کرد و جز اینکه ملت کشور عزیزمان ایران را بیش از پیش با هم متحد کرد چه ثمره اى براى آمریکا داشت؟ جز اینکه ما بیش از پیش فهمیدیم که خوى استکبارى سردمداران آمریکا تغییرى نکرده و متاسفانه اینها هنوز آدم نشده اند چه حاصلى داشت. ملت کشور عزیزمان ایران با تجربه ى تاریخى خود و کشورهاى دیگر به خوبى مى داند خوى استکبار، سیرى پذیر نیست.

    *ما باید بدانیم که حتا اگر از تمام نیروى دفاعى و انرژى هسته اى بگذریم و حتا اگر نفت و گازمان را هم تقدیم آنها کنیم آنها سیر نمى شوند چراکه این خصلت خوى استکبارى هست. فوت بر آمریکا، آرزوى فوت براى این خوى استکبارى هست. نه آرزوى فوت براى مردم و حتی مسئول آمریکایى! من مى خواستم بگویم صحبتهاى اخیر رییس جمهور آمریکا از مصادیق لطف خفى است ولی دیدم این بى انصافى هست. این صحبتها مصداق لطف جلى و آشکار هست. کدام سخن و اقدام مى توانست این مقدار تجلى وحدت ملت کشور عزیزمان ایران باشد؟

    *اگر کوچکترین شناختى و فهم سیاسى اى مى داشتند مى فهمیدند که بکار بردن واژه ى جعلى خلیج عربى چقدر نابخردانه و ناصحیح بوده! صحبتهاى اخیر ترامپ مایه دلگرمى هست. نشانه این است که دست دشمن های نظام جمهورى اسلامی چقدر خالى هست. کما اینکه اصل مناقشه بر سر مسأله هسته اى ما هم همینطور هست. غرب اصل جمهورى اسلامی و گفتمان و ایت فقیه را پذیرفته، اصل حضور جمهورى اسلامى در دنیا و صدور خبر انقلاب را پذیرفته و جالب است که در مسأله اى فریاد مى کند که اصلا نشانه ما نیست!

    *داد مى زنند که کشور عزیزمان ایران نباید به سلاح هسته اى دست یابد! خوب مگر ما مى خواهیم به سلاح هسته اى دست پیدا کنیم؟ در عرف سیاست این کار فرار از شکست تلقى مى شود. یعنى بیایید جهت دشمن خودتان هدفى قرار دهید که نشانه او نیست. و بعد بگویید ما موفق شدیم که نگذاریم طرف برابر به هدفش برسد! این پروپاگانداى سیاسى براى این است که شکست پذیرفته نشود! البته ما منکر وجود پرسشها در کشورمان نیستیم! منکر وجود فقر، بیکارى، و فساد در بخشهایى از کشور نیستیم. و الحمدلله مردم ما همانطور که امام مى خواست چشمان تیز بینى دارند و کام نسبت به انحرافات حساس هستند.

    واژه های کلیدی: ایران | امریکا | امام خمینی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار