• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است / امیر قلعه‌نویی

    امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اینجا اعلام آمادگی می‌کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام زیاد از غلط های داوری سود بردیم، از امتیاز‌مان کم کنند.

    بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است / امیر قلعه‌نویی

    امیر قلعه نویی: بازی های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است

    عبارات مهم : سپاهان

    امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اینجا اعلام آمادگی می کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام زیاد از غلط های داوری سود بردیم، از امتیاز مان کم کنند.

    به گزارش تسنیم، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جامعه ای موفق است که منتقد عدالت محور داشته باشد. بازی های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده و حساسیت خاص خودش را داشته هست. خوشحالیم که در عالی ترین شرایط دو تیم با یکدیگر مسابقه می دهند. سپاهان هفته به هفته بهتر شده است است و ما باز هم جای کار داریم.

    بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است / امیر قلعه‌نویی

    وی افزود: خوشحالیم از برنامه ای که جهت خودمان ترسیم کرده ایم، جلوتر هستیم و این هم با تلاش گروهی است که در کلوب کار می کند. از جمله مردها سبحانی مدیرعامل سابق و عظیمیان که انسان بزرگی هست، هواداران، کارگران کارخانه و … . شاید قلعه نویی کمترین نقش را در این زمینه داشته باشد.

    «امیدوارم با یک بازی منطقی سه امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرم، چون لیاقت آن را داریم.»، قلعه نویی با بیان این جمله افزود: در هر صورت این ها حرف های بیرون از بازی است و واقعیت فوتبال زمانی است که داور سوت را می زند. فکر می کنم بعد بازی برابر پدیده بازیکنان به مرز خودباوری رسیده اند. تیم پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد. این تیم بازیکنان بزرگی هم دارد و علی رغم اینکه می گویند دست این تیم بسته هست، من نظر دیگری دارم و اعتقاد دارم این گونه نیست. آنها 12 ، 13 بازیکن خوب دارند که چهار سال است باهم بازی می کنند، شاید خسته باشند، ولی از نظر کیفیت جزو تیم های خوبی هستند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم افزایش کرده اند.

    امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اینجا اعلام آمادگی می‌کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام زیاد از غلط های داوری سود بردیم، از امتیاز‌مان کم کنند.

    وی در مورد اهمیت حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: خیلی ها به هوادار می گویند یار دوازدهم، ولی من می گویم یار اول. حضور آنها خیلی تأثیر دارد. سپاهان بیش از این هم هواداران زیادی داشته ولی استادیومی نبوده است تا آنها بیایند. من مطمئنم اگر می شد جهت این بازی حداقل 100 هزار تماشاگر می آمدند. در گذشته در نقش دنیا هم مردم می آمدند. همانطور که گفتم من مطمئنم اگر فردا طبقه اوج هم قابل استفاده بود، سپاهانی ها آن قسمت را هم پُر می کردند. در بازی با پدیده هم این هواداران تأثیر زیادی داشتند. این دیگر وظیفه ماست که کاری کنیم تا هوادار رغبت کند و به ورزشگاه بیاید. یک بحث جهت این است که خدمات داده شود و بحث دیگر هم این است که ما قشنگ بازی کنیم تا هوادار را به ورزشگاه بکشیم.

    قلعه نویی ادامه داد: ما فردا از مردها محرم نویدکیا و محمود کریمی خواهش کردیم تا بیایند از دور کنار تیم باشند و لوحی هم جهت آقای سیدجلال حسینی تدارک دیده شده است است تا آن دو نفر این لوح را به سید جلال تقدیم کنند.

    در ادامه نشست خبری خبرنگاری از امیر قلعه نویی در خصوص عدم حضور برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی سؤال کرد که قلیچ خانی، مدیر رسانه ای کلوب سپاهان در تصویر العمل به طرح این پرسش گفت: کلوب پرسپولیس حاضر بود ساعت هفت یا هشت شب در نشست خبری شرکت کند، ولی تلویزیون نمی توانست در آن ساعت حضور پیدا کند. در کل این بار پرسپولیسی ها همکاری مورد نیاز را داشتند، ولی نمی شد نشست را عقب انداخت.

    بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است / امیر قلعه‌نویی

    سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه امکان دارد تیم پرسپولیس در دیدار فردا جهت کسب تساوی به زمین بیاید و برنامه او جهت این مسابقه چیست، گفت: فوتبال دو ساختار دفاعی و حمله دارد. هر کدام از این دو ساختار هم جهت یک تیم مورد نیاز هست. مثال آن هم استقلال خوزستان هست، هنگامی که قهرمان شد. این تیم براساس ساختار دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه اش قهرمان شد. ما هم جهت بازی فردا دو نشانه داریم، نشانه اول پیروزی در بازی و نشانه دوم هم گل نخوردن هست. در هر صورت برانکو براساس دارایی های تیمش یک «پلنی» را تا نیم فصل جهت پرسپولیس ترسیم کرده است که باید به آن احترام بگذاریم.

    قلعه نویی در تصویر العمل به طرح این عنوان که در اصفهان هر لحظه شرایط خوبی داشتید، ولی عده ای تلاش کرده اند، جو منفی علیه تیم سپاهان به راه بیندازند، عنوان کرد: اولاً من هر جا بروم تبلیغات منفی هم وجود دارد! بعد از آن هم من از شرکت لیگ می خواهم قرارداد تمام تیم ها را نشان بدهد. هنوز هم اعتقاد دارم ما از نظر هزینه تیم پنجم لیگ هستیم. هنوز هم این اعتقاد را داریم، آن هم براساس سند و مدرک. بعد از آن هم ما با برنامه ای که جهت خودمان ترسیم کرده ایم، چشم انداز خوبی جهت سپاهان در نظر گرفته ایم و خدا را شکر بیش از آن هم که تصور می کردیم پیش هستیم، ولی هنوز هم نیم فصل دوم، نیمه مهم فوتبال مانده هست. قطعاً در نیم فصل تغییراتی را خواهیم داشت.

    امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اینجا اعلام آمادگی می‌کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام زیاد از غلط های داوری سود بردیم، از امتیاز‌مان کم کنند.

    وی با بیان اینکه اصفهان هر لحظه جهت من خوب بوده و این شهر و مردمش را دوست دارم، خاطر نشان کرد: علی رغم نیم فصل سال گذشته که بسیار به من سخت گذشت، امسال بسیار خوب بوده هست. جا دارد از مردم اصفهان، هواداران، خبرنگاران و کلوب بابت این عنوان تقدیر کنم.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین تأکید کرد: در هر صورت فوتبال به بردن هست. یک توپ گل شود، عالی ترین آدم می شوی، ولی همان توپ به تیر بخورد، می شوی بدترین آدم. خدا را شکر شرایط تیمی ما الان خوب هست، ولی جهت اینکه این شرایط را حفظ کنیم یکسری راهکار و برنامه به کلوب داده ایم. از آقای عظیمیان هم نهایت تقدیر را داریم. او روزی که بر سر تمرین ما آمد قول های معقولی داد و امیدواریم بتوانیم تیم مان را در نیم فصل تقویت کنیم. من بازهم می گویم، تیم ما از نظر بودجه تیم پنجم لیگ هست. شما الان بازی پدیده را نگاه کنید. واقعاً من لذت می برم. روز گذشته هم بازی این تیم را نگاه کردم و از بازی آنها لذت بردم. واقعیت فوتبال علاقه است.

    بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هر لحظه جالب بوده است / امیر قلعه‌نویی

    وی یادآور شد: امیدوارم شما هم به رختکن بارسلونا بروید و این عنوان را ببینید. آنها در فاصله پنج متری رختکن محلی را درست کرده اند جهت دعا. بعد از همان جا وارد زمین می شوند. یعنی هم علاقه هست، هم عبادت. فوتبال هم باید همین طور باشد، فوتبال باید با توسل و عاشقی توأم باشد. مسی هم همین کار را می کند. در فوتبال همه چیز پول نیست که تیم پدیده این کار را انجام می دهد. سپاهان هم همین کار را انجام می دهد، ولی امکانات هم مؤثر هست. در گذشته هم همه با علاقه فوتبال بازی می کردند. در وقت ما هم همین طور بود، الان هم امیدواریم با وجود اینکه سپاهان امکانات خوبی دارد، ولی بازیکنان با تمام وجود جهت هواداران و تیم ارزش بازی کنند.

    قلعه نویی راجع به انتقادات برانکو از داوری ها عنوان کرد: من ارادت خاصی به برانکو دارم و ایشان از دوستان نزدیک من است و در وقت حضورم در تیم ملی همه تجاربش از تیم ملی را در اختیار من گذاشت که من هر لحظه از او تقدیر می کنم. ببینید همان طور که بازیکنان پرسپولیس خسته هستند شاید برانکو هم خسته بوده هست، چون ایشان معمولاً از این مصاحبه ها نمی کند. بیایند داوری ها را کارشناسی کنند و هر تیمی که سود برده و ضرر کرده است را بگویند. من اینجا اعلام آمادگی می کنم که ما و تیم پرسپولیس هرکدام زیاد سود بردیم، از امتیاز مان کم کنند. اگر ما زیاد سود بردیم از ما کم کنند و اگر آنها زیاد سود بردند از آنها کم کنند. یقیناً شما بدانید که سپاهان در این فصل حداقل شش امتیاز از غلط های داوری ضرر کرده است.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: مردم اصفهان قدرشناس و میهمان نواز هستند و هنگامی که از سپاهان جدا شدم هر وقت که با تیم های متفاوت به اصفهان آمدم به من احترام گذاشتند. امیدوارم فردا هم همین کار را با شجاع خلیل زاده کنند. حالا یک بازیکن شاید در شرایطی نتواند جهت یک تیم بافایده باشد، ولی شجاع بازیکن بسیار خوب و خوش اخلاقی هست. ما در تراکتورسازی هم که بودیم شجاع با گونه شکسته جهت مان بازی کرد. او بازیکن باتعصبی هست. شاید سال هایی که در سپاهان بوده، شرایط خوبی نداشته هست، ولی بازیکن خیلی خوبی هست. ما از روزی که آمدیم دو خواسته از هواداران داشتیم یک اینکه به تیم حریف احترام بگذارند و دیگری اینکه انرژی ارزش را جهت تشویق تیم بگذارند.

    وی افزود: مسئله لوسی که به وجود آمده، این است که پرچم کشور ژاپن را می آورند این با فرهنگ و تمدن ما همسویی ندارد و خواهش می کنم فردا چنین کاری نکنند. ما یکی از قشنگ ترین پرچم های دنیا را داریم و آن هم پرچم سپاهان است و خواهش می کنم فردا همه با پرچم سپاهان به ورزشگاه بیایند. من به تنهایی 10 سال است که مبارزه می کنم و خیلی هم هزینه داده و آسیب دیده ام. همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند. برد و باخت یک چیز احساسی هست، ولی همان تیم صدر جدول و پایین جدول تماشاگران ارزش از فوتبال لذت می برند. شما یک تیم دور افتاده آلمان را ببینید، تیمش در جدول شرایط خوبی ندارد، ولی استادیومش پر می شود و هوادارش از فوتبال لذت می برد. ما باید به این سمت برویم. ما کشوری هستیم که 9 هزار سال قدمت داریم و اینکه این کارهای لوس را انجام دهیم، درست نیست. تراکتوری ها می توانند پرچم ژاپن بیاورند، چون بازیکن ژاپنی دارند، ولی این کار در جاهای دیگر یک مقدار لوس بازی است.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آخر گفت: پاک ترین و عالی ترین قسمت فوتبال ما داوران هستند. آنها اشتباه دارند، ولی غلط های ارزش سهوی هست. آقای زاهدی فر یکی از عالی ترین داوران ماست. همه داوران ما خوب هستند و همه در حد آقای فغانی مطرح هستند و ان شاءالله خوابیدن فراهم شود که همه مثل آقای فغانی پیشرفت کنند. ما به داوری احترام می گذاریم. شما ببینید بیشترین ضرر را سپاهان از داوری کرده هست، ولی بازهم به داوران احترام می گذاریم.

    واژه های کلیدی: سپاهان | بازیکن | فوتبال | بازیکنان | هواداران | پرسپولیس | هواداران | پرسپولیس | تیم سپاهان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار