• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند ، درخواست متهم از قاضی پرونده

    باقری درمنی از قاضی صلواتی درخواست کرد یک هیئت کارشناسی بی طرف اعداد و ارقام موجود در پرونده را بررسی کند آیا که یک کارشناسی بی طرف مسئله پرونده را حل می کند.&n

    کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند ، درخواست متهم از قاضی پرونده

    درخواست متهم از قاضی پرونده/کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند

    عبارات مهم : ایران

    باقری درمنی از قاضی صلواتی درخواست کرد یک هیئت کارشناسی بی طرف اعداد و ارقام موجود در پرونده را بررسی کند آیا که یک کارشناسی بی طرف مسئله پرونده را حل می کند.

    به گزارش مهر در ادامه هشتمین جلسه پیگیری به اتهامات حمید باقری درمنی از متهمان فساد اقتصادی، یکی از نمایندگان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از حضور در جایگاه توضیحات تکمیلی را در رابطه با هزینه کرد گارانتی نامه های صادره جهت شرکت های زیرمجموعه باقری درمنی گفت: ۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات صادر شده است به حساب شخصی به نام علیرضا مسلمی ۴۵ میلیارد تومان به حساب شرکت پلاستیک کاران ایلیا، ۴ میلیارد تومان به حساب سید محمد باقر صدوقی که در دادسرای جرایم اقتصادی، پرونده های متعددی دارد، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب کیمیا نصیری و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب مرجان جزایری واریز شده است که تمامی این افراد از مرتبطین با باقری درمنی هستند.

    وی افزود: صدور گارانتی نامه ها و بهره برداری از وجوه از طریق شرکت های زیرمجموعه یا افراد مرتبط با شخص باقری بوده است.

    کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند ، درخواست متهم از قاضی پرونده

    متهم در تصویر العمل به بیانات نماینده دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران به دفاع از خود پرداخت و گفت: تمامی مبالغی که نماینده دادستان اعلام کرد اگر جمع شود ۸۷ میلیارد تومان نمی شود این در حالی است که عدد و ارزش ملک هایی که بنده جهت نصیری گذاشته ام بالای ۱۰۰ میلیارد تومان است.

    وی یادآور شد: یکی از پرسشها در این پرونده رسیدن به اعداد واحد و مشخص هست. اگر اعداد به درستی بیان شود همه چیز مشخص می شود. در حال حاضر پرداختی های بنده در این پرونده زیاد از دریافتی های من بوده است.

    باقری درمنی از قاضی صلواتی درخواست کرد یک هیئت کارشناسی بی طرف اعداد و ارقام موجود در پرونده را بررسی کند آیا که یک کارشناسی بی طرف مسئله پرونده را حل می کند.&n

    وی خطاب به قاضی گفت: یک کارشناسی بی طرف مسئله پرونده را حل می کند و از شما خواهش می کنم دستور بدهید هیئت کارشناسی بی طرف به حساب و کتابهای پرونده پیگیری کند. بنده هم ملکم رفته، هم پولم هزینه شده است و هم زندان می کشم. در حال حاضر یکی از ملک های من دست شرکت نفت جی است که با واسطه نصیری (متهم فراری پرونده) داده شده است که نمی توانم آن را بعد بگیرم.

    در ادامه قاضی صلواتی از متهم خواست در مورد تخلفات صورت گرفته مرتبط با بیمه کشور عزیزمان ایران توضیح دهد که متهم در پاسخ گفت: شرکت بیمه باید نسبت به فک رهن اقدام کند و این در حالی است که مالک مهم ملک من نیستم و شخص نصیری مرتبط با بیمه کشور عزیزمان ایران است.

    وکیل بیمه نسبت به صحبت های متهم تصویر العمل نشان داد و گفت: کارها شرکت زیرمجموعه باقری جهت صدور گارانتی نامه های مرتبط با بیمه از ابتدا با فکر و طراحی و همراه با کارها کلاهبرداری بوده هست. از ابتدا تلاش شده است بود اسناد در دفترخانه ثبت شود ولی در حالی بود که یک ماه قبل از اینکه اسناد جهت صدور گارانتی نامه به بیمه تحویل داده شود در دفترخانه ای جهت صدور گارانتی نامه های بانک ملی ارائه می شود و این یعنی یک سری املاک جهت شرکت ها و طرف قراردادهای متفاوت مطرح بوده است و می توان نتیجه گرفت که متهم با فکر و طراحی کارها کلاهبرداری انجام داده است.

    کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند ، درخواست متهم از قاضی پرونده

    وی در خصوص نحوه کار شرکت فجر گستر (زیرنظر باقری) گفت: فعالیت این شرکت قابل تأمل است چراکه صاحب امضای این شرکت مجید باقری برادر متهم هست. پرونده بیمه پیچیدگی خاصی ندارد و قطعاً شخص متهم ارتباط خود با شرکت فجر گستر را بهتر از بقیه می داند.

    متهم در ادامه در تصویر العمل به سخنان وکیل شرکت بیمه کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: در سال ۸۸ عضو هیئت مدیره این شرکت بودم و امضای بنده در اساسنامه وجود داشت شما دقت مورد نیاز را در ردیابی ها انجام ندادید و همین مسئله باعث هزینه و گرفتاری من شده است هست. اینکه اساسنامه شرکت عوض کردن کرده که اسمش تقلب نیست، تخطی هم نیست. اینکه می گویید دفترخانه عوض شده است است باید بگوییم که من اصلا دفترخانه را نمی شناسم. نصیری سر من را هم کلاه گذاشته است.

    باقری درمنی از قاضی صلواتی درخواست کرد یک هیئت کارشناسی بی طرف اعداد و ارقام موجود در پرونده را بررسی کند آیا که یک کارشناسی بی طرف مسئله پرونده را حل می کند.&n

    وکیل بیمه کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به سخنان متهم گفت: شرکت بیمه مورد فریب واقع شده است و چک هایی به ما ارائه شده است که اعتبار نداشته هست. همچنین ملکی به رهن گذاشته شده است که در اساس وجود نداشته هست. در حال حاضر باقری درمنی از غیبت متهمان استفاده می کند و می خواهد همه چیز را گردن آنها بیندازد.

    وی افزود: استعلامی که دفترخانه در رابطه با معاملات با بیمه انجام داده هست، دارای ایراد و مسئله بوده و من نمی توانم جوابگوی فردی باشم که فرار کرده است.

    کارشناسی بیطرف مسئله پرونده راحل میکند ، درخواست متهم از قاضی پرونده

    در ادامه نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: آقای باقری شما ممنوع المعامله بودید و مشخص است که اسنادی که ارائه می کنید جعلی بوده است اینکه می گویید شرکت سامان مجد شکایت نکرده، درست نیست آیا که لزومی ندارد این شرکت به طور مجزا شکایت کند. همچنین توصیه می کنم بیانات شهود که ارتباط تنگاتنگی هم با شما دارند را به درستی گوش کنید.

    باقری درمنی گفت: اینکه نماینده دادستان می گوید محکومیت کیفری دارید را نمی پذیرم. تنها یک عنوان رد مال در این پرونده مطرح است و دوبار در آن مورد حکم آزادی دارم.

    این سخنان متهم تصویر العمل نماینده دادستان را در پی داشت و نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: در این خصوص دادستانی از دادگاه تجدیدنظر استعلام گرفته است که آیا اموال باقری درمنی کفاف رد مال و آزادی وی را می دهد که در استعلام دادگاه پاسخ منفی مطرح شده است هست. بنابراین صرفاً عجز در تأمین وثیقه، علت زندانی بودن شما نیست و شما اموالتان کفاف رد مال را نمی دهد.

    متهم گفت: من آدم حقوقی نیستم و کار من تجارت هست. اینکه چند کلمه حقوقی هم یاد گرفته ام مربوط به سالهای زندانی بودنم هست. احساس می کردم محکومیت کیفری یعنی صدور حکم.

    واژه های کلیدی: ایران | پرونده | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار